۱۳۸۸ تیر ۸, دوشنبه

"عشقت رسد به فریاد"

سلام دوستان.
بعد از مدتی سکوت، که سرشار از ناگفته هاست، امشب به دیدار این فضا آمدم و با دیدن متن کامل صحبت هایم در کلاس درس معماری معاصر، شوکه شدم! از این به بعد دیگر دستم رو شده و حرف جدیدی برای گفتن ندارم!

امان از دانشجویان علاقه مند و پی گیر که اینگونه دست مدرسان را رو می کنند! (خنده) حالا هر دانشجو یا علاقه مند به مباحث معماری می تواند با مباحث مطرح شده ی من در کلاس آشنا شود و نقد کند و امیدوارم که از این طریق بشود سطح کیفی کلاس را بالا برد.
ضمنا در همین جا از دوستان علاقه مند به ویژه خانم شیانی دعوت می کنم که با هماهنگی، متون را ویرایش کرده و اسامی درست را جایگزین نموده و تعدادی از تصاویر مهم را هم به مباحث کلاس اضافه نماییم تا فهم آن راحت تر شود. ضمنا مناسب تر است که مطالب در پست های جداگانه ارائه شوند، تا خواننده دچار خستگی نشود.


تاریخ تحویل مقاله ی درس سیر اندیشه در معماری، فیلم کوتاه درس معماری معاصر و پروژه های کارآموزی روز سه شنبه 30 تیر ماه است. در این روز که ژوژمان طرح پنج هم هست، از ساعت 8 تا 18 در دانشکده پروژه ها تحویل گرفته می شوند. ضمنا دوستان درس سیر اندیشه در معماری هم می توانند از طریق پست الکترونیک فایلشان را ارسال نمایند.

به امید دیدار